İade ve Değişim

İade veya değişim yapmak istediğiniz ürünler için Hesabım / İade Taleplerim alanından talep oluşturmanız gerekmektedir.


Nasıl İade Yaparım?

- İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış, satışa tekrar sunulabilecek durumda olması gerekmektedir.
- Kullanım kaynaklı hatalardan dolayı oluşabilecek iade / değişim talepleri onaylanmamaktadır.
- Trendyol ve diğer satış kanallarından alınan ürünleri almış olduğunuz yerden iade etmeniz gerekmektedir.



Teslimat

Miclo teslimat süreci ile ilgili sık sorulan sorular ve cevaplar:

 

1- Kargom bugün dağıtıma çıkması gerekiyordu fakat gelmedi, ne yapabilirim?

Yoğunluktan dolayı kargo şirketleri kargoları dağıtım olması gereken günde teslim edemeyebilir. Bu durumda kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır.

 

2- Evimde / işyerimde değildim, kargomu teslim alamadım, ne yapabilirim?

Kargonuz bir sonraki iş gününde tekrar dağıtıma çıkartılacaktır.

 

Aşağıdaki telefon numarasından Kargoist müşteri hizmetlerine ulaşarak kargonuz hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Kargoist: 0545 451 81 03


Alışveriş Sepeti

0 Seçilen Ürünler

Ara Toplam

0.00 TL
X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?

WhatsApp Destek Hattı