İade veya değişim yapmak istediğiniz ürünler için Hesabım / İade Taleplerim alanından talep oluşturmanız gerekmektedir.
Nasıl İade Yaparım?
- İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış, satışa tekrar sunulabilecek durumda olması gerekmektedir.
- Kullanım kaynaklı hatalardan dolayı oluşabilecek iade / değişim talepleri onaylanmamaktadır.
- Trendyol ve diğer satış kanallarından alınan ürünleri almış olduğunuz yerden iade etmeniz gerekmektedir.
Miclo teslimat süreci ile ilgili sık sorulan sorular ve cevaplar:
1- Kargom bugün dağıtıma çıkması gerekiyordu fakat gelmedi, ne yapabilirim?
Yoğunluktan dolayı kargo şirketleri kargoları dağıtım olması gereken günde teslim edemeyebilir. Bu durumda kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır.
2- Evimde / işyerimde değildim, kargomu teslim alamadım, ne yapabilirim?
Kargonuz bir sonraki iş gününde tekrar dağıtıma çıkartılacaktır.
Aşağıdaki telefon numarasından Kargoist müşteri hizmetlerine ulaşarak kargonuz hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Kargoist: 0545 451 81 03
0 Seçilen Ürünler